BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

~klate FM~


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Monday, November 30, 2009

keng kwan kat utm

haa!!!! skunk aku da duk kat utm!!
jd da msk tempat baru kompen la dpt kwn2 baru..
korng nk knl x ngan kwn aku??
smua kwn2 aku nie enchem2 n chomel.
meh tgk gamba2 diorg


nie name die rafiq, encem x??huhuhu...
dlm geng2 aku die r yg plg mungek!!huhuu..
suke wat lawak bodoh die..huhuhuu...
klu nk bkenalan sila hubungi aku..huhuhuhu...




nie name die dien..org pggl abg long sbb die da tua..huhuhu.
die nie macho gilak.... klu p
ompuan dgr suare die kompen cair.
nie la guru dota kitorg..huhuhu..

die mmg pro r men dota,...
jd sape2 nk lwn dota jom r..



haa....yg nie org panggil die pdut..
die r yg plg comel antara kitorg..huhuhu..
ade yg pgl die dot dot..huhuhu..comel x name tu??
1 lg ramai bdk pompuan nk cubit2 pp die...
pp die nampak gebu gile.huhu
hu..
jd klu korg nk cubit pp die gak sila ambik no kat kaunter eh..

nie name die dayat...
walau pon die nie kecik tp die nie encem tau..huhuhu..
die nie bijak.. otak bputar2..huhu..








nie plak bdk pompuan klas aku.
cantik x??huhuhu..
meh aku pkenalkan bdk2 pompuan klas aku nie..
baris dpn dari kanan:
hajar(pdiam skt tp comel), dinie(mek klate), nabilah(ustazah)
baris blkg dari kanan:
izyan(bdk plg kecoh), ain(senyuman menggoda), aida(kak long)




6 comments:

Unknown said...

eleleleleh....
cumelnya rafiq...

F@q!h said...

huhahahaa..rafiq mmg comel..
sory r jalun xletok gamba awk..
sy letok gamba bdk2 kls sy dulu..
nnt sy letok gamba awk plok..huhuhu

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sy nak cerita kawan saya, namanya Faqih....
Dia seorang yang hensem. Ramai perempuan suka kat dia, especially perempuan Johor. Sebab tu kena campak kat Johor. Rupa-rupanya...**ehem, ehem....
Dia ni baik, selalu tolong saya dalam kesusahan walaupun sy ni jahat...hahaha

**dia ni sebenarnya friendly, sebab tu x kira laki puan sume suka kat dia....hehehe

F@q!h said...

jalun...jgn r oyk gitu..
xbek nipu..huhuhu...
biaso nyo org yg suke oyk org baik
dio tu yg sbenar nyo baik..huhuhu

mira_chan said...

hahahha..cam lawak jew..apkah semua ini??